Історія закладу

У кожного,  як  стверджують  древні філософи,  є  два  береги – від  якого людина відпливає, і до якого має причалити. Першими вітрилами в житті людини стає рідна школа. 62 роки тому (1959) в районі Мурів відпливла від берега  і помандрувала у далеке плавання  Вінницька середня школа № 29.


Середня школа № 29 вул. Володарського 1959

62 роки – це багато чи мало? Якщо за історичними вимірами, то це досить коротка відстань. А з погляду життя людини – це значний термін, адже за ним не одне покоління педагогів і учнів, які залишили стіни рідної «альма-матері».

Завдяки силам, енергії, ентузіазму вчителів зі стін школи вийшли майстри своєї справи, прекрасні та талановиті люди, які своєю працею принесли славу рідній 29-ій школі.

Протягом двох перших років існування школи директором був Цендалін Павло Прокопович. Прекрасний адміністратор, організатор, педагог, ентузіаст своєї справи.


Цендалін Павло Прокопович

Школа та її випускники пам’ятають свого другого директора – Калініна Миколу Степановича, який пройшов тяжкими дорогами війни, був поранений, але завжди залишався серед тих, хто наближав перемогу.


Калінін Микола Степанович

У 1975 році середня школа № 29 переїхала у нову будівлю по вулиці Київській. Вчителі, учні та  батьки працювали над створенням комфортних умов перебування дітей у навчальному закладі, вони зробили його красивим та затишним.


Середня школа № 29.вул.Київська 1975 р.
 

Колектив пам’ятає працю першого директора нової споруди школи по вулиці Київській Зулінського Владислава Степановича, який з гідністю  прийняв естафету керівництва освітянським закладом.


Зулінський Владислав Степанович

Педагогічний колектив  високо оцінює працю  четвертого директора – Василенко Надії Володимирівни, яка очолювала його з 1982 року по 2005 рік.


Василенко Надія Володимирівна

Рішенням 11-ої сесії Вінницької міської ради народних депутатів 22 скликання від 31.10.1997 року було реорганізовано загальноосвітню школу І-ІІІ ступенів № 29 шляхом перетворення її в навчально-виховний комплекс: загальноосвітню школу І-ІІІ ступенів – гуманітарно-естетичний колеж № 29.За  впровадження нових освітніх педтехнологій, за багаторічну плідну працю в 2000 році    їй присвоєно звання  «Заслужений вчитель України».

Завдяки її старанням у 1997 році школа  стала школою-гуманітарно-естетичним колежем, закладом нового типу.

Над Бугом-рікою - науки фортеця,
Красується школа-колеж.
Танцюють, читають, малюють, співають
І діти й наставники теж.

Естафету  управління навчальним закладом Надія  Володимирівна передала у надійні руки заступника директора з навчально-виховної роботи із 20-річним стажем Троценко Тамари Дмитрівни, яка очолювала навчальний заклад з 2005 по 2021рік.


Троценко Тамара Дмитрівна

Ініціативна, творча, креативна особистість директора перетворила навчальний заклад на простір   життя дитини, у якому вона не готується до життя, а живе, а педагоги  плекають учнів як творців та проектувальників свого життя.

Рішенням 8 сесії Вінницької міської ради народних депутатів 6 скликання № 29 від 01.07.2011 року школу-колеж було перейменовано у «Навчально-виховний комплекс:загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – гуманітарно-естетичний колегіум № 29 Вінницької міської ради».

У 2016 році рішенням 14 сесії Вінницької міської ради   «НВК:ЗШ І-ІІІ ст.-ГЕК № 29 ВМР» була перейменована у комунальний заклад «Навчально-виховний комплекс: загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – гуманітарно-естетичний колегіум № 29 Вінницької міської ради». Педагогічний колектив щиро дякує Тамарі Дмитрівні за роки праці під її керівництвом, за вміння зрозуміти та допомогти, знайти потрібні слова, за поради  та підтримку, за позитив, яким вона щедро ділилась.

З 2021 року з гідністю  прийняв естафету керівництва  комунальним закладом «Навчально-виховний комплекс: загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-гуманітарно-естетичний колегіум № 29 Вінницької міської ради»          енергійний,   креативний керівник та  організатор Бартюк Микола Петрович.


Бартюк Микола Петрович

«Від красивого до людяного»… Під таким девізом працюють вчителі закладу,  створюючи  належні умови для духовного становлення особистості учня, його самореалізації. Різні види мистецтва – ядро і основний засіб естетичного виховання. У школі-колежі учні оволодівають основами народного мистецтва, музики, архітектури, усної народної творчості, національної пісенної і танцювальної культур, побуту, гри на музичних інструментах , формують систему знань про світову художню культуру і мистецтво, розвивають естетичні потреби і почуття, художні здібності і творчу діяльність, готуються будувати власне життя за законами краси.

Під крилом Синього Птаха – символу нашого колежу – народжуються і зростають таланти.

ВЧИТЕЛЬСЬКІ ДИНАСТІЇ


Випускні класи

1974-2023 н.р.