27.10.2021 відбулось засідання педагогічної ради на тему: “Зміни підходів до оцінювання результатів навчання здобувачів освіти. Формувальне оцінювання навчальних досягнень учнів у школі. Компетентнісний підхід.”
Порядок денний педагогічної ради:
І Доповідь
- Формувальне оцінювання як чинник модернізації процесу навчання в закладах загальної середньої освіти. Стратегія формувального оцінювання навчальних досягнень учнів: наступність між початковою та та основною школою. Доповідач: Давидюк Марина Олександрівна, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки, професійної освіти та управління освітніми закладами ВДПУ ім. М. Коцюбинського
ІІ Обговорення питання
- Оцінювання в Новій українській школі: ресурс для розвитку замість вироку. Роль формувального оцінювання у процесі трансформації системи оцінювання навчальних результатів учнів початкової школи. Доповідач: Свята Тетяна Володимирівна, заступник директора з навчально-виховної роботи
2. Як оцінювати без оцінок: покрокова інструкція сучасного вчителя. Портфоліо як технологія формувального оцінювання. Доповідач: Ковальська Олена Миколаївна, вчитель початкових класів
3. Принципи та прийоми зворотного зв’язку. Форми самооцінювання та взаємооцінювання. Доповідач: Єрмілова Тетяна Григорівна, вчитель початкових класів
4. Техніки формувального оцінювання з використанням ЛЕГО. Доповідач: Гусятинська Тетяна Володимирівна, вчитель початкових класів
5. Компетентнісно орієнтовані завдання в контексті формувального оцінювання. Доповідач: Стасюк Яна Іванівна, вчитель початкових класів
6. Формування ключових компетентностей, як складова становлення успішної особистості школярів. Доповідач: Мазур Світлана Юріївна, заступник директора з навчально-виховної роботи