Активізація позакласної роботи з математики покликана пробуджувати й підтримувати в учнів не тільки інтерес до вивчення одного з найцікавіших шкільних предметів, а й прагнення вивчати математику додатково, під керівництвом учителя або самостійно.
Позакласна робота сприяє розвитку математичної культури учнів, розвитку їхнього мислення, математичних здібностей. Важливий виховний момент позакласної роботи полягає в тому, що для участі в масових позакласних заходах можна залучати не тільки учнів, які добре знають і люблять математику, а й тих, хто має низький рівень навчальних досягнень, на уроках пасивний та байдужий, але наділений артистичними або організаторськими здібностями, вміє добре малювати тощо. Іноді участь у позакласній роботі стає для таких учнів першим кроком до зацікавленості нею.
Однією із форм позакласної роботи з предмета є тиждень точних наук. Проведення предметних тижнів підвищує інтелектуальний рівень учнів, формує в них практичні навички застосування знань, які вони здобули на уроках. Підготовка учнів до проведення тижня дає їм можливість самостійно збирати матеріал, проявляти ініціативу, виховує наполегливість та відповідальність.
Проведення предметних тижнів у школі стало доброю традицією. Цього року, не зважаючи на незвичні умови навчання через воєнний стан, тиждень точних наук проходив з 06 по 10 лютого. У його підготовці беруть участь усі вчителі математики, фізики та інформатики школи, ініціативна група учнів. Заздалегідь обговорюється план проведення тижня, розподіляються завдання для учнів кожної паралелі школи (збір цікавих математичних фактів, оформлення шкільної зали, підготовка до певного заходу в рамках проведення тижня тощо).
Оголошення про проведення тижня та його план заздалегідь вивішується у школі.
Оскільки цього року проводився предметно методичний тиждень, то всі учителі проводили відкриті уроки, показуючи нові методичні знахідки. Були проведені відкриті уроки за такими темами:
- “Прямокутний трикутник та його властивості” 7-Акл. (вч. Олійник О.М.),
- “Основні джерела електричного струму. Основні елементи електричного кола ” 8-Б кл. (вч. Кирилюк І.І.),
- “Текстові величини та операції над ними” 7-Акл. та “Типи данних у програмуванні” 8-Б кл. (вч. Вітюк Ю.В.),
- “Сума кутів трикутника. Зовнішній кут трикутника та його властивості” 7-В кл. (вч. Шкуріна Н.О.),
- “Площі поверхонь та об’єми геометричних тіл. Розв’язування задач” 11-А кл. (вч. Слободяник Л.А.),
- “Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками” 5-А кл. (вч. Онищенко Т.В.).
- Жук О.Б. провела для учнів 9-В кл. семінар “Фізика атома та атомного ядра. Фізичні основи атомної енергетики.”
- Цікавою була радіогазета “Астрономія:Цікаві факти про Сонце”, яку проводили учні 10-Бкл.(вч. Жук О.Б.)
Щодня проводилися захоплюючі змагання з математики, фізики, інформатики.
Учні 5-Д та 6-Б класів виготовляли та складали різноманітні фігури у грі- головоломці «Танграм» ( уч. Слободяник Л.А.)
Урок-змагання “Сім раз подумай…” у 6-Д кл. провела Демченко Р.В. Перемогу у них отримали учні Донюк Анна, Мурга Ольга.
У “Математичному турнірі” серед 9-Б та 9-В кл. перемогли учні 9-В. (вч. Шкуріна Н.О.)
Вчителі Кирилюк І.І. та Онищенко Т.В. проводили математичний брейн-ринг “Нумо п’ятикласники” для учнів 5-Б та 5-В кл. З невеликою різницею переміг 5-В.