24.10.2023 року проведено педагогічну раду на тему:
«Теоретичні аспекти інклюзивної освіти та співвідношення умов її забезпечення з можливостями закладу»
На педраді були висвітлені основні питання, які стосувалися даної теми, як теоретично так і практично. Формою проведення педагогічної ради було вибрано тренінгові заняття.
- Основні підходи до надання освіти особам з особливими освітніми потребами (ООП).
- Команда психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в умовах закладу загальної середньої освіти.
- Індивідуальна програма розвитку – основний освітній документ для дітей з особливими освітніми потребами.
- Роль асистента вчителя в класі з інклюзивним навчанням: основні функції і завдання, форми співпраці.
- Психологічна підтримка дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному освітньому просторі: особливості організації інклюзивного освітнього середовища та принципи універсального дизайну та розумного пристосування ресурсної кімнати.
- Узагальнення отриманих знань. Відповідь.